top of page
pilsoniska 2_edited.jpg

Pilsoniskā izglītība Jūsu skolā!

Nodarbības, kas veicina skolēnu kritisko domāšanu, medijpratību un diskusiju prasmes.
Šīs nodarbības veidotas projekta Nr. 4.2.2.1/1/25/I/001 “STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei” ietvaros. Tās ir apstiprinātas un iekļautas projekta publiskajā katalogā, tādējādi skolām nodarbības tiek piedāvātas pilnā apjomā, ar finansējuma nodrošinājumu.
DrKT - strādājam ar skolu jauniešiem jau vairāk nekā 10 gadus – klasē, projektos un uz skatuves. 

Propaganda.jpg

10.–12. klasēm

Propagandas māksla

Interaktīva nodarbība

Jaunieši tiks iepazīstināti ar jēdzienu “propaganda”, kas postpatiesības laikmetā ir īpaši svarīgi. Kopā pētīsim propagandas veidus un to iedarbības mehānismus.

Jaunieši grupās veidos savu propagandas materiālu un prezentēs to klasei.

Gribi mainīt pasauli? Raksti projektu! 🙂

Interaktīva nodarbība

Nodarbībā soli pa solim iepazīsim projekta izstrādes posmus – no idejas un vajadzības formulēšanas līdz mērķiem, mērķauditorijai un plānotajiem rezultātiem. Veidosim “projekta karti”, diskutēsim un meklēsim risinājumus. Nodarbība īpaši noderīga tiem, kuri mācību priekšmetos izstrādā projektus vai plāno īstenot paši savas iniciatīvas.

pexels-padrinan-230514.jpg

10.–12. klasēm

pexels-pixabay-267350.jpg

7.–12. klasēm

Tu – starp sociāliem tīkliem un realitāti

Interaktīva nodarbība

Nodarbībā izzināsim savu un citu identitāti digitālajā vidē, analizējot mākslīgi radītus “jauniešus” sociālo tīklu profilus un reflektēsim par autentiskumu, reputāciju un savu “digitālo es”: vai tas, ko publicējam, atspoguļo mūs pašus? Kādu tēlu mēs paši veidojam un kādi ir mūsu mērķi sociālajos tīklos? 

Kā radās Latvija? 

Erudīcijas spēle

Spēles laikā kopā ar jauniešiem iziesim cauri nozīmīgākajiem notikumiem Latvijas vēsturē – no 18. gadsimta līdz mūsdienām –, īpaši akcentējot valstiskuma veidošanās posmus. Tiks uzdoti gan faktoloģiski jautājumi, gan piedāvāti diskusiju fragmenti par konkrētu laikmetu kontekstu, lai veicinātu izpratni par vēsturisko notikumu cēloņsakarībām. Jaunieši veidos vairākas komandas, kas sacentīsies savā starpā.

Ka radas Latvija

10.–12. klasēm

20250827_2056_Jauniešu Strīds Ar Megafonu_simple_compose_01k3pamvdffc38rhsd2n0gmsgm.png

10.–12. klasēm

Proti strīdēties. Nedaudz par diskusiju un argumentāciju

Interaktīva nodarbība

Nodarbība paredzēta, lai attīstītu jauniešu prasmes argumentēt, aizstāvēt viedokli un ieklausīties citos. Ar spēļu un vingrinājumu palīdzību mācīsimies loģiski izklāstīt savas domas un aizstāvēt pozīciju.

multimediāla izrāde

Stāsts ir par totatilāru sistēmu, kurā sodu par neesošu noziegumu – brīvu domāšanu un runāšanu – izcieta ne tikai tas, kas tika tiesāts, bet arī viņa ģimene. 

Izrāde iekļauta Latvijas Skolas somas programmā

Tiesa bilde.jpg

8.–12. klasēm

Publicitates skola_edited.jpg

Nodarbības vada 

Indra Vaļeniece

Aktrise, režisore, producente. Desmit gadu pieredze darbā ar jauniešiem mākslas,  pilsoniskās izglītības projektos.  Vairāku filmu un teātra izrāžu autore. Pasniedz publisko runu, aktiermeistarību.

Tel. 29294013

epasts: indra.valeniece@gmail.com

©2018 by drkt.

bottom of page